Asis Elektronik | Politikalarımız
Asis Elektronik

Sektöründeki lider pozisyonunu kaliteli hizmet anlayışıyla her geçen gün sağlamlaştıran Asis Elektronik; kalite, çevre, İSG, bilgi güvenliği,
hizmet yönetimi ve iş sürekliliği politikalarını bu doğrultuda hazırlamıştır.

Kalite Politikamız

  • Tüm süreçlerde çevik, yalın üretim, izlenebilir ve ölçülebilir yaklaşımla kaliteyi ve sürekli iyileştirme bilincini sistematik bir şekilde sağlamak
  • Tüm çalışanlarda kalite bilincini oluşturmak,
  • Tüm yasal yükümlülüklere uyum sağlamak,
  • Süreçlerin, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına odaklı geliştirmek, müşterinin verimliliğini en yüksek seviyeye ulaştıracak teknolojiler kullanarak hizmet sunmak
  • Müşteri memnuniyetini sürekli artırmak için gerekli çalışmaları planlamak ve gerçekleştirmek
  • Maliyetleri düşürmek ve karlılığı artırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak
  • Çalışanlarımızın memnuniyetini gözeterek, onları yetkilendirmek ve sürekli gelişimlerini desteklemeyi, çalışan  memnuniyeti, bağlılığı ve motivasyonunun yüksek tutulmasını sağlamak
  • Stratejik yol haritamız çerçevesinde “sürekli ve sürdürülebilir iyileşme” yaklaşımını benimsemek   ve gereklerini yerine getirmek Asis Elektronik Bilişim Sistemleri  çalışanları olarak hepimizin ortak hedefi ve görevidir.
  • Firmamızın  ve Türkiye´nin adını Dünyaya daha çok duyurmak amacına yönelik, iş hacmini sürekli geliştirerek mevcut teknik, idari, mali birikimlerimizi yurtdışına taşıyarak ülke  ekonomisine katkıda bulunmak

Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği Politikamız

  • Tüm Faaliyetlerimizden ve hizmetlerimizden kaynaklanabilecek çevre etkileri dikkate alınarak, her türlü önleyici faaliyeti almak ve sürdürülebilirliği sağlamak
  • Faaliyet gösterdiğimiz coğrafyalarda çevre ile ilgili tabi olduğumuz Yasal mevzuatlara  ve düzenlemelere ve diğer yükümlülüklere uymak,
  • Doğal kaynakları korumak ve en verimli şekilde kullanmak,
  • Tüm çalışanlarımızın çevre bilincini geliştirmek için çevre konusunda eğitimler vererek üst yönetimden en alt birime kadar tüm çalışanlarımızın çevre sorumluluk bilincini arttırmak
  • Kirliliğin önlenmesi ve kuruluşun bağlamına uygun diğer belirli taahhüt/taahhütler dahil, çevrenin korunmasını içeren bir taahhüt oluşturmak,
  • İşle ilgili yaralanma ve sağlığın bozulmasının önlenmesi için güvenli ve sağlıklı çalışma koşullarının sağlanmasına yönelik taahhüdünü içeren, kuruluşun amacına, büyüklüğüne, bağlamına ve İSG risklerine ve fırsatlarının doğasına uygunluğunu,
  • İSG hedeflerinin belirlenmesi için bir çerçeve sağlamasını, tehlikeleri ortadan kaldırmak ve İSG risklerinin azaltılmasını sağlamak,
  • Yasal şartlar ve diğer şartların yerine getirilmesi için bir taahhüt etmek,
  • Uyum ve gereklilikleri hakkında çalışanlarımızın ve tüm ilgili taraflarımızın farkındalığının korunması, sistemin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için katılımlarının sağlanması,
  • Tehlikeleri ortadan kaldırmak ve İSG risklerini azaltmak için bir taahhüt içermesi,
  • İSG ile ilgili yasal mevzuat ve diğer şartlarına uygun hareket etmeyi taahhüt etmek,
  • İş sağlığı ve güvenliği konusunda önleyici faaliyet sistematiği ile, risklerin önceden belirlenerek sürekli iyileştirme bakış açısı ile  sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamının oluşturulmasını sağlamak
  • İş Sağlığı ve Güvenliği iyileştirme etkinliklerinin tüm çalışanların ortak sorumluluğu olduğu ilkesini benimsemek,

Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Politikamız

  • Tüm yasal düzenlemeler çerçevesinde ISO/IEC 20000:2018’in gerekliliklerine uyum   sağlayan bir yönetim sistemi kurulması,
  • Şirket çalışanlarının bu hedef doğrultusunda gerekli eğitimleri alarak bilinçlendirilmeleri,
  • Şirket çalışanlarının Kaliteli Hizmet Yönetim sistemlerini içselleştirmelerini sağlamak, bu bakış açısını tüm müşterilerimiz ve iş ortaklarımız ile paylaşmak,
  • Müşteri talepleri ile sınırlı kalmadan müşteri ve iş ortaklarımıza yön veren IT hizmet sunumu sağlamak,
  • Firmamız, IT Hizmetlerini ve Müşteri memnuniyetini sürekli iyileştirerek mükemmeli hedefler.

Bilgi Güvenliği Politikası

  • Bilgi güvenliğinin üç temel ilkesinin sürekliliğini sağlamak,
  • Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,

    Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,

    Erişilebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi,

  • İçeriden veya dışarıdan, bilerek ya da bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı Asis Elektronik ve Bilişim Sistemleri A.Ş. bilgi varlıklarını korumak, bilgiye erişilebilirliği iş prosesleriyle gerektiği şekilde sağlamak, yasal mevzuat gereksinimlerini karşılamak, sürekli iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapmak,
  • Sadece elektronik ortamda tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmek,
  • Bilgi Güvenliği farkındalık eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak,
  • Bilgi Güvenliğine tehdit oluşturan gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıkları, BGYS Ekibine rapor etmek ve BGYS Ekibi tarafından soruşturulmasını sağlamak,
  • İş sürekliliği planları hazırlamak, sürdürmek ve test etmek,
  • Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek; değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takip etmek,
  • Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemek,
  • Bilgiye erişilebilirlik ve bilgi sistemleri için iş gereksinimlerini karşılamak,

 

Bu politika ile bilgi güvenliği yönetimini sistematik ve etkili bir şekilde uygulama ve sürdürülebilirlik anlayışıyla sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

Yönetim Sistemi Belgelerimiz

  • ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi
  • ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi
  • ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yön. Sis.
  • ISO 20000:2011 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi
  • ISO 22301:2019 İş Sürekliliği
  • ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası
  • ISO 15504 Level 2 Spice Yazılım Süreç Değerlendirme Yönetim Sistemi
  • Terminal Kalite Yönetimi (TQM)